Oon sairaana tänään. Tai sanotaan näin, että ''sairaana''. Neuvottelin nimittäin eilen iskän kanssa siitä, miten mua ahdistaa tää tuleva matikan koe, kun se tavallaan määrää, onko mun jaksonumero hyvä vai surkee. Toivon ensimmäistä vaihtoehtoa. Mutta siis, pyysin et saanko mä jäädä pois koulusta tänään, että voisin käyttää tän päivän matikan lukemiseen. Tää päivä on muutenkin ihan sairaan pitkä, mulla ois valokuvauksen valinnaista mikä on alkanut vähän tökkimään, kun kaikki muut on siellä hirveän hyvii! Esimerkiksi meillä oli kurssin alussa sellainen kotitehtävä, jossa piti valita jokin aisti (jokin muu kuin näkö, valitsin kuulon) ja kuvata noin kymmenellä kuvalla omaa päiväänsä sen aistin näkökulmasta. Sitten koulussa ne laitettiin Powerpoint-esitykseen ja esitettiin muille. No, mulla jäi se muiden koulukiireiden takia viimeiseen iltaan, mutta yritin parhaani mukaan saada edes jotain aikaan. Kävelin kameran kanssa metsässä, tienvarsilla, kaupan musiikkiosastolla ja otin mukaan kans pari viime kesäistä kuvaa Suomenlinnasta. Mutta sitten kun se esitysaika tuli, niin joku tyyppi sanoi että mun kuvat ''toistaa itteään liikaa, kun on vaan maisemia >__<'' ja ope oli aika lailla samaa mieltä. No, anteeksi kun yritin parhaani, en tee sitä toista kertaa! >:/ Mun esitys oli siinä melko alussa, ja mun jälkeen tuli ihan mielettömän upeita töitä, jotka sai tietysti mieletöntä ylistystä sekä opelta että muilta. Jopa jotkut meidän ryhmän lissut ja yksi ''kovispoika'', jota en ikinä edes ollut kuvitellut valokuvauksen harrastajaksi, onnistuivat tehtävässä mua paremmin. Istuin vain siellä ja mulkoilin valkokangasta. No, ainakin yhdeltä hyvältä kaverilta tuli kivaa palautetta, se oli jonkinasteinen pelastus! o3o Tuosta asti on aina ollut pieni kynnys astua kuviksen luokkaan... 

     

Malliksi vähän kyseisen tehtävän satoa: sadetta ja Raggaerekka monelta näytöltä. Alko muuten soimaan se rasittava laulu päässä kun näin ton kuvan! >_<

Mutta joo, olen siis poissa koulusta tämän paivän. Ennen kuin iskä lähti töihin, se sano että ''siivoa sun huone!'' ja kun se oli lähtenyt niin päätin siivota, kun kerran käsketään. :) Järjestelin tavaroita vissiin tunnin, esim. keräsin vanhat koulukirjat pois + pyyhin pöydät, lakaisin lattiat ja vein lipastolla lojuneet likaiset vaatteet pyykkiin. Olen varsin tyytyväinen lopputulokseen. On paljon kivempaa olla täällä, kun joka nurkka ei pursua roinaa! c:

Suunnilleen tuohon aikaan sain siivouksen valmiiksi. Leokin näyttää tyytyväiseltä. Järkkäri on koulussa, joten siksi huonolaatuinen kuva!

Voi veljet, koulukirjat siistissä pinossa?! Löysin muuten siivouksen aikana pari viikkoa kadoksissa olleen englanninvihkoni! 8D

Kirjoitushetkellä ulkona on hyvin viehättävä sää. Eli sateista ja kylmää, jeah.