Tänään oli varsin kiva päivä. Paitsi että aamulla olin myöhässä, satoi vettä ja lumi oli sulanut kokonaan pois. :( Ehdin kuitenkin juuri ja juuri luokkaan, ennen kuin opettaja ehti kysyä minua nimenhuudossa. Eli en kai saanut merkintää? :D

Meillä oli musiikissa sellainen ryhmätyö, jossa tehdään cover jostain biisistä ja äänitetään se. Meidän ryhmän kappale oli Bruno Marsin Liquour Store Blues. En kyllä erityisemmin perusta Bruno Marsista, mutta oli silti kivaa soittaa, vaikka olinkin aika ulkopuolinen siinä ryhmässä (kaikki muut poikia ja kavereita keskenään). Mua ei huomioitu ollenkaan! En minä mikään "minä minä minäää!!!" -tyylinen draamakuningatar ole, mutta on se loukkaavaa kun muut ihmiset kohtelee kuin ilmaa (semmoista on tullut elämän aikana ihan tarpeeksi koettua...) Soitin by the way koskettimia. :) Ne ei oo mun vahva laji, mutta onneksi se kappale oli yksinkertainen.

Sitten oli ruotsin koe alias viimeinen koe tässä jaksossa. Se oli ihan ok, mutta meillä on ihan huono opetusharjoittelija, joka kävi tunnin alussa noin 15 minuuttia sitä koetta läpi, vaikka kaikki tehtävät oli jo miljoonaan kertaan nähtyjä. Kai me nyt ymmärretään, jos tehtävänannossa lukee "kirjoita lauseet suomeksi." :D Koe oli myös vähän tavallista pidempi, kuusi sivua, mutta ihan hyvin se meni kai.

Seuraavalla tunnilla oli äikkää ja sain valmiiksi Kärpästen Herra -esseeni. Noin kolme sivua pitkä ja 558 sanaa. Otsikon keksin ihan viime sekunneilla ja se on ''Kapteenin poika ja Villien päällikkö". Olen aika tyytyväinen sekä otsikkoon että itse tekstiin. Vielä kun opekin pitäisi siitä... :) Panostan yleensä näihin esseisiin, koska olen omasta mielestäni aika hyvä tekemään niitä. Lisäksi huomasin jonkin aikaa sitten todistuksesta viime vuotiset SURKEAT äikännumeroni (syyttäkää opetusharjoittelijoita) ja minun on pakko saada niitä nostettua. 

Pääsin kotiin tuntia aikaisemmin, koska liikunnan valinnaisen tunti oli peruttu ja menin kaverin kanssa kirjastoon. :) Kohta menen syömään ja illalla teen talven ensimmäisen joulutorttusatsin. Nam! Mums! Yummy!