Moikka taas! :D Siitä on taas vierähtäny pari päivää, kun viimeksi kirjoitin, ja halusin tulla kertomaan vähän kuulumisia, koska tylsää.

Siis tosiaan, iskä tuli herättämään mut seitsemältä, kun Malla oli pyytäny ulos. Heitin äkkiä vaan farkut jalkaan ja takin päälle ja kierrettiin kortteli. Sain taas kerran todistaa sen, kun katuvalot sammuu. Oon muuten tutkinu aina aamulenkeillä sitä auringonnousun myöhentymistä, jännää. :D Sitten tultiin sisälle ja menin takaisin nukkumaan.

Sitten joskus puoli yhdeksän maissa heräsin ja mietin että onko iskä lähteny jo töihin. Ei ollut, mutta se oli juuri lähdössä. Kuulin eteisestä, kuinka ovi avautui ja iskä sanoi jotain että ''käytä Malla kohta taas ulkona''. Mutisin vaan jotain tyyliin ''mmmhhnnmm...'' ja nukahdin taas. Joskus tunnin päästä heräsin oikeasti ja mentiin Mallan kanssa metsään kävelemään. Oli ihanaa! <3__<3

 

Meinasin muuten saada sydänkohtauksen eilen koulun jälkeen. Olin koneella ja kuuntelin ihan kaikessa rauhassa musiikkia. Sitten yhtäkkiä ovikello soi. Ajattelin ensin, että en mee avaamaan, mutta sitten mietin että se saattaa olla joku mun kaveri tms. ja päätin mennä katsomaan ovisilmästä. Avasin välioven tooosii hiljaa ja kurkistin siitä. Siellä oven takana seisoi joku tuntematon mies. ''Se on varmaan joku kaupustelija'', ajattelin ja menin olohuoneeseen odottamaan että tämä tyyppi häipyy. Meni pieni hetki ja kohta ovikello soi uudestaan. Mulkoilin sinne päin ja mietin että ompa hemmetin sitkeä tyyppi, kun ei usko yhdestä kerrasta että en avaa. Sitten ovikello soi jo kolmannen kerran. Olin jo lievästi sanottuna ahdistunut ja huusin pään sisällä ''häivy, mee pois, en osta mitään!!'' ja rukoilin että tää tyyppi lähtisi jo pois. Eipäs lähtenytkään. Sen jälkeen se tyyppi alkoi rynkyttää sitä ovea. Silloin mua alkoi jo pelottaa että mitä hittoo tää tyyppi oikein haluaa! Sitten kuulin, kuinka ulko-ovi avattiin. Silloin ajattelin että se on joku korjaaja tai talonmies. Sieltä ovelta kuului sen tyypin huhuilua ja menin sinne ovelle katsomaan. Mallakin tuli sinne, ja nappasin sitä kaulapannasta, ettei se karkaisi ovesta ulos. 

Sitten kaikki selvisi. Mä olin hetki sitten käynyt Mallan kanssa ulkona ja olin epähuomiossa jättänyt kotiavaimet roikkumaan avaimenreikään oven ulkopuolelle ja se tyyppi oli huomannu ne ja palautti ne mulle. Kiittelin sitä tosi kovasti, vaikka häpesinkin itteäni, kun olin vaan piilotellu siellä olohuoneessa. xD Mä olen ennenkin unohtanut avaimia tuolla tavalla ulos, ja päätin tästä lähin aina tarkistaa, että mulla on avaimet mukana ennen kuin menen sisälle. :)